Szeretettel köszöntelek a Hungarica.hírportál közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Hungarica.hírportál vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Hungarica.hírportál közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Hungarica.hírportál vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Hungarica.hírportál közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Hungarica.hírportál vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Hungarica.hírportál közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Hungarica.hírportál vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Uniós és magyarországi vizsgálatok indulnak az nemrég elkészült budai alsó rakpart miatt. Ennek a Budapest Világörökség Alapítvány szerint az az oka, hogy a megbízó fővárosi önkormányzat osztályon aluli minőségben vette át a rakpartot, aminek egy része ragasztott kövekkel, hézagos illesztésekkel és a korábbi építési technikáktól eltérő módon készült. A Budapest Világörökség Alapítvány szerint emiatt jelentős pénztől eshet el az ország, ugyanis a csepeli szennyvíz-tisztító támogatásából az Unió 15 milliárd forintot visszatart, amíg a kérdéses partszakasz nem felel meg az UNESCO előírásainak. A sajtótájékoztatón az alapítvány képviselői nehezményezték, hogy projektgazda, EnviroDuna illetékesei nem hajlandók velük tárgyalni, cég képviselője azonban végig a teremben volt és szót is kért, mondván a kivitelező később közölte, hogy a partfalon szükséges javításokat, megfelelő szakmai színvonalon kijavították. „Nekünk úgy kellett ezt megépíteni, hogy minden uniós és vízi szabványnak feleljen meg. Most azt mondani, hogy ezek nem érdekelnek, ilyet nem lehet csinálni”, mondta Tóth István az Enviroduna műszaki managere. Az ATV híradójának a főpolgármester-helyettes cáfolta, hogy anyagi kár érte volna a partfal kivitelezése miatt Magyarországot. „Ezt az esetet a kulturális örökségvédelmi hivatal vizsgáltatta, az UNESCO illetékes bizottsága ugyancsak” – mondta Ikvai-Szabó Imre. (A Világörökség Alapítvány számításai szerint a rakpart helyreállítására újabb 2 milliárd forintot kellene költeni.) atv.hu
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kommentáld!